måndag 22 februari 2010

Exit: Getinge B

Idag uppnådde mina aktier i Getinge den kurs på 164,32kr som triggar exitstrategin.

Hittills har min stop loss släpat efter kursen på ett avstånd av 18,41kr men kommer nu krypa närmre och bara tolerera en nedgång på maximalt 9,21kr.
Totalt har jag 55 Getinge-aktier som säljs om kursen faller mer än 9,21kr.
Fortsätter kursen uppåt så är som vanligt inte ens stjärnorna någon begränsning :)

Såg nu att jag inte uppdaterat min ticker för sparandet i januari.
Dags att åtgärda!

TTFN
Markus

2 kommentarer:

Veronique sa...

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min med, om du har tid :)

Bryggarn' sa...

Hej Veronique!
Även om jag är glad att du hittade hit så tror jag nog egentligen inte att du stannade för att läsa speciellt mycket :)
Det är en fin blogg du har också även om ämnet är "quite the opposite" mot vad jag har på min blog.
Du tjänar säkert mer pengar på din blogg än vad jag gör dock :)

/Markus