måndag 2 maj 2011

Time to say goodbye

Hallå kära läsare!
Det var länge sedan jag skrev något här på bloggen och det har helt och hållet med att göra att jag har blivit pappa och inte känner att jag vill prioritera att lägga tiden det tar att aktivt underhålla en blogg.
Jag lever fortfarande som jag lärt här på bloggen och sparar och gnetar - närmar mig så sakteliga den halva miljonen (ca 490.000 kr sparat per idag).
Trots att jag inte hinner underhålla bloggen något nämvärt tycker jag det är kul att kommentera lite kring det som händer i omvärlden, så jag flyttar över till twitter och kör micro-blogg istället.
Om du vill få korta uppdateringar om det som sker med mitt sparande och mina kommentarer på marknaden, bolag så ber jag dig följa med över till twitter, länken för att följa mig hittar du här eller till höger på bloggen.

Tack så jättemycket för den tiden som har varit, att underhålla bloggen och föra en konstruktiv dialog med Er mina läsare har givit mig otroligt mycket under de åren jag hållt på! Jag är övertygad om att utan bloggen och era kommentarer hade jag aldrig lyckats få ett så strukturerat och ambitiöst sparande på plats!

Sköt om er och må ert sparande blomstra! :)

TTFE (Ta ta for ever)
Markus

11 kommentarer:

Per Penning sa...

Tack för din tid och dina funderingar. :)

Gustav sa...

Du gör naturligtvis helt rätt som lägger ner bloggandet och lägger tiden på familjen istället. Bloggande är ju på det stora hela en tämligen meningslös sysselsättning. :)

För egen del tycker jag det är trist att du lägger av eftersom du var en mycket kompetent ekonomibloggare, en av de mest kompetenta faktiskt.

Lycka till!

Anonym sa...

Du får ha det så bra! Och tack för att du inte bara försvann utan säger hej då.

Anonym sa...

Lycka till med allt!

Mvh - Niklas

Tomas (lkpg) sa...

Jag tycker du prioriterar helt rätt! Dock kommer jag sakna dina inlägg, du är en mycket duktig ekonomibloggare. Jag får leta upp dig på twitter istället.

Lycka till med föräldraskapet!

Destination Miljonär sa...

Tack för tiden ochndina inlägg, kommer att titta in då och då på din twitter! :)

Ha det bra nu och lycka till!

Terra Firma sa...

Tack för mycket intressant läsning. Förstår prioriteringen fullt ut!

Bryggarn' sa...

Tack alla för era vänliga kommentarer!
Per & Gustav: Givetvis kommer jag fortsätta att följa era exemplariska bloggar :)

//Markus

Anonym sa...

Hej.

Jag har skapat en robot som automatiskt kollar tillbakalänkar, och hjälper till att marknadsföra dessa gratis till relevanta besökare, dvs. inom ekonomi, börs, och sparande. Om du vill öka din egen relevanta trafik så behöver du med andra ord bara en länk till http://primafondval.se (min sajt) nånstans på din sida, så hittar min robot den, och du får fler intresserade besökare. Helt gratis förstås! Det gynnar ju min egen marknadsföring också! Obs! Det kan ta uppemot 3 veckor innan roboten ser länken på din sida, bara så att du är medveten om det!

Mvh,
Eddie på Primafondval.se

Anonym sa...

kom tillbaka

Anonym sa...

Årsbokslut tycker jag allt att du får bjuda på...