onsdag 9 juni 2010

Köp: SEB

Efter senaste tidens frossa på börsen kunde jag inte hålla mig utan lade två ganska låga köpordrar på SEB - en på 39.00kr och en på 38.50kr. Totalt blev det 400 aktier med ett snittpris på 38.85kr efter courtage.
Båda gick till lyckligtvis till avslut under gårdagen och idag stängde SEB på 40.12kr.

Jag kommer hantera dessa som en position och följande parametrar gäller då:
Glidande stoploss på ett avstånd av 10,64kr.
Exitstrategi vid 60,14kr.

Jag tror att detta kan bli ett av årets bästa köp - potentialen är stor och 50kr känns inte långt bort.

TTFN
Marku

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar som att du tillslut kommit till insikt att din "strategi" inte håller måttet (ingen TA gör) och börjat handla när marknaden är deprimerad istället. Grattis till insikten.

Per Penning sa...

Jag har också köpt SEB. Potential. :)