tisdag 30 november 2010

Avanza Labs

Avanza ska bygga nytt och har därför bett sina kunder om idéer till hur det ska se ut i det nya förbättrade Avanza.
På deras sida avanza labs kan kunder komma med idéer och kommentera och gilla varandras förslag.
Jag antar att någon sitter och läser och sorterar och fixar baserat på detta och på så sätt får de alla kundernas bästa idéer som input till sina nya tjänster - helt gratis förutom utvecklingstiden av avanza labs! Brilliant!
Jag har passat på att lämna två idéer. Nu kan jag följa dem ända till utvecklingsfasen om de skulle överleva så långt.

Jag gillar idén skarpt!
Det kanske är dags att jag köper mig ett par avanza-aktier för nästa version av nätbanken kan bli amazing! :)

Här hittar ni Avanza Labs och här finns en film om vad de vill göra!

TTFN
Markus

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det här är briljant. Verkligen framtidens sätt för att utveckla nya webbar.
En polare som blev intervjuad av Avanza berättade att dom snackade med massor med kunder för att göra Avanza Labs.
Han sa att dom här hjälpte dom http://www.transformator.net/
coolt företag tycker jag