måndag 6 september 2010

HQ-soppan...

Eftersom att det alltid finns en vinnare och en förlorare på en aktieaffär är jag glad att det finns motparter som denna på andra sidan...

Vet inte om jag är galen, men detta är ett sånt tillfälle jag har väntat på. Gick in och köpte mycket nu. Min förhoppning är att HQ får ordning på allt och sen kursen kan stabilisera sig på en betydligt högre nivå. Tror jag har tagit en kalkulerad risk. Men insatsen är hög och det är nervöst. Vi är säkert fler här som sitter och trycker på uppdatera knappen :)
Nu kör vi....allt eller inget

Hämtat från avanzas forum idag.

TTFN
Markus

5 kommentarer:

aktiespartacus sa...

Är ju roligare att gå till en travbana och spela på hästar kan man ju tycka. Då kommer man ju i alla fall ut lite...

mathias sa...

haha, sant så sant. håller helt med tidigare talare.

Bryggarn' sa...

På travbanan har man också chansen att vinna - den där killen loosar garanterat ca 6kr/aktie :)

Karl sa...

Och i den alltid lika bizarra verkligheten gick HQ denna vecka 137% upp på info om eventuella stämningar och står nu kring 12 Kr. Man får väl hoppas att snubben tackar sin lyckliga stjärna och går ur med vinst och låter några andra tydligen ännu mer korkade människor ta smällen...

Bryggarn' sa...

Karl: Haha, ja... på något sätt lyckas det alltid finnas än ännu större knäppgök :)