lördag 26 juli 2008

Grattis till mig!! :)

Idag fyller jag 30 år!
Vänner och släkt kommer och hälsar på för att fira och det blir stort kalas.
Enligt min kollega är man slut som människa när man är 30 fyllda. Han anser att man är det trots att han själv är 33 nu.
Jag känner mig inte så slut som människa faktiskt. Möjligen lite seg i ögoneon såhär på morgonkvissten innan kaffet verkat, men jag kan inte säga att jag tycker att det är någon större skillnad från tiden då man var tjugo-någonting :)

Stoplossen i Boliden föll även den ut häromdagen, så nu äger jag inte aktier i dem längre. Vi får se vart det bär av härnäst. Jag får plugga på och fundera lite helt enkelt :)

TTFN
Markus

Blogged with the Flock Browser

13 kommentarer:

tinajo sa...

Slut som människa?! Uj, uj så fel han har - det är ju nu det börjar på allvar! ;-)

Grattis igen, du får säkert en toppendag!

Anonym sa...

Grattis!

Miss Millionairess sa...

Grattis!

Anonym sa...

Grattis! Jag fyllde själv 30 för några veckor sedan och än så länge går det bra. :)

Per Penning sa...

..och efter 40 blir det ännu bättre.. ;)

Unknown sa...

Hej! tycker din blogg är jätte intressant och jag skriver en liknande blogg.

http://nolltillmiljoner.blogg.se

Har länkat till din blogg om det är okey med dig?

Mvh Mahmoud Osman

Anonym sa...

Se på tusan, Grattis! :)

Bryggarn' sa...

Tack allihopa för gratulationerna!
Jag hade en helt oförglömlig fest i lördags som min fästmö anordnat. Det är nog få förunnat att få ha över 30 personer, som antingen är släkt eller väldigt nära vänner, närvarande på ens kalas. Jag kände mig väldigt hedrad i alla fall!

Bryggarn' sa...

Tack allihopa för gratulationerna!
Jag hade en helt oförglömlig fest i lördags som min fästmö anordnat. Det är nog få förunnat att få ha över 30 personer, som antingen är släkt eller väldigt nära vänner, närvarande på ens kalas. Jag kände mig väldigt hedrad i alla fall!

Anonym sa...

Grattis!
Jag fyllde själv 30 förra året, och insåg då att livet är en hockematch där varje period är 30 år. Nu har du spelat klart första perioden, du verkar ha spelat bra och fått fortsatt förtroende att börja den andra perioden också.

De flesta får matchstraff och åker ut innan full tid vid 90 år men man får tacka den allsmäktige hockeytränaren för varje minut vi får vara på isen. Sen är det bara att spela så gott man kan.

Bryggarn' sa...

pidde: Hahaha, klockren tolkning av livet och dess skeenden :)

Anonym sa...

Stort grattis i efterskott från en fortfarande semesterfirande blogg-kollega! :-)

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Tycker dock att det är rätt skönt att man har lite tid kvar innan man själv når 30. Min kusin fyller det dock snart.