måndag 14 juli 2008

Svarta svanen - nu bär det utför

Nu är jag tillbaka från semestern, däremot har jag inte riktigt tid ännu att dra igång bloggandet som förut på grund av en massa andra saker som behöver min uppmärksamhet för tillfället.

Jag vill dock passa på att uppmärksamma er att med hjälp av senaste rönen inom teknisk analys har man lyckats påvisa en "Black swan formation" vilket är en av de starkaste indikatorerna på att det kommer bära utför framöver.

Se denna länk för ytterligare information (Kolla den ordentligt):
http://www.elitetrader.com/vB/printthread.php?threadid=128320

TTFN
Markus

Blogged with the Flock Browser

7 kommentarer:

tinajo sa...

*Fniss*

:-)

Anonym sa...

Härligt med humor:-)

Anonym sa...

Hahaha! :)

Anonym sa...

Hahaha! :-)

Anonym sa...

Kul, rent traditionellt ser det dock ut att vara en klockren dubbelbotten med utbrott och avstämmning, vilket är oerhört positivt och betyder att vi fått en vändning.

Bryggarn' sa...

Anonym: Jag är inte så bevandrad inom TA att jag känner igen sådana formationer, jag tyckte bara att bilden var galet skoj!

Anglerfish sa...

Grymmmm formation ;)