måndag 4 augusti 2008

Nuvarande innehav

Mitt i bröllopsstöket har jag lyckats sno åt mig en timme som jag tänkte använda till något nyttigt :)

Efter önskemål från en av mina läsare om att tydliggöra mitt aktuella innehav på ett bra sätt har jag nu lagt till en lista i högra ramen som innehåller nuvarande aktier och dess satta stop-loss.
Tanken är att jag ska uppdatera den varje gång jag köper/säljer någon aktie eller ändrar dess stop-loss. Anledningen till att tabellen inte är en tabell och att den heller inte har några länkar är att det ska gå snabbt att uppdatera den då något ändras. Hoppas den är läsbar ändå!

Tack Orsla för en bra idé, hoppas att du fick vad du önskade :)

TTFN
Markus

Blogged with the Flock Browser

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en bra idé, mycket trevligt att kunna se dinna innehav :)