torsdag 14 augusti 2008

Vår stora dag är nära

Jag borde skrivit det här inlägget för några dagar sedan, men har haft för mycket på agendan för att hinna tänka på bloggen.
Nu är det bara två dagar kvar till bröllopet och jag känner att jag inte kommer hinna skriva något mer läsvärt innan jag är äkta man :)
Jag ser verkligen fram emot helgen, det känns som att vi har bra styr på allt och att det kommer bli väldigt lyckat! Vilken känsla att bli äkta make!

Så, nu tar jag definitivt paus från blogg och finansvärld fram till den 26/8 då jag är tillbaka från bröllopsresan.

Hösten kommer antagligen att innehålla en hel den finans-funderingar samt ett spännande projekt som jag gått och funderat lite över senaste tiden, men mer om det senare i höst.

Sköt om er!
TTFN
Markus

Blogged with the Flock Browser

12 kommentarer:

Per Penning sa...

Lycka till och grattis i förskott!! :)

Anonym sa...

Stort grattis!! :) Och ha det så trevligt på resan :)

Gustav sa...

På två dagar kan mycket hända. Det är aldrig för sent att ångra sig. Om brud och brudgum nu ändå lyckas ta sig till kyrkan är det kanske lika bra att säga grattis i förskott! :)

Miss Millionairess sa...

Stort grattis i forskott!

Anonym sa...

Grattis och lycka till!

Bryggarn' sa...

Tack allihopa! Ni är för goa!

mydyingride sa...

Det här ser jag fram emot, det ska bli så roligt att få vara där! Det kommer bli en minnesvärd tillställning och nytt liv! Woho, nästa gång ser jag dig i kyrkan! Kram!

Anonym sa...

Grattis, att gifta sig är en härlig manifestation och bröllopsdagen en underbar egotripp! Enjoy!

Anonym sa...

Ett stort grattis till er!

Anonym sa...

Grattis!

Anonym sa...

Nu är det väl dags för en bröllopsrapport? ;)

Anonym sa...

Meh, nu läste jag noggrannare och såg att du är på bröllopsresa. Hoppas ni har det underbart! Jag får vänta på bröllopsrapporten. :)