tisdag 5 augusti 2008

Uppstädning bland etiketter

Jag har idag tagit mig samman och städat upp bland de etiketter jag använt för mina inlägg. Anldeningen till detta är att jag då kan lägga ut en översikt av etiketterna vilket gör det lättare för den som läser bloggen att t.ex. hitta allt jag skrivit om "Placeringsstrategi".
Listan blev ändå lång, förslag på hur den skulle kunna göras kortare mottages gladeligen :)
Hoppas att även detta är en uppskattad uppdatering av bloggen.

Vad händer egentligen i Kungsleden? Inga företagsspecifika nyheter men ändå upp 9.26% för dagen... Jag är glad, men frågande. Övriga raketer i min portfölj är NCC B +5.23% och SEB A 4.23%.
I kväll ska jag flytta fram stop-lossar :)

TTFN
Markus

Blogged with the Flock Browser

3 kommentarer:

Anonym sa...

Börsen går ju som tåget idag, upp över tre procent.

Bryggarn' sa...

Ja, idag är det bra drag!
Kungsleden sansade sig också något mot slutet av dagen och stängde på +6.09%. En kul dag att vara aktieägare på. Hoppas bara att FED inte kommer med någon kalldusch ikväll.

Anonym sa...

T ex kan du lägga ihop "bokslut" med "årsbokslut" ?