söndag 10 augusti 2008

Utterligare framflyttningar

Det börjar verkligen dra ihop sig till bröllop nu och jag har ännu mindre tid för bloggen än jag haft tidigare i sommar. Detta gör att jag bara uppdaterar det jag ska enligt min strategi.
Efter blandad fredag stängde två av mina aktier tillräckligt högt för att jag skulle flytta fram stop-loss.

AstraZeneca 278.64 kr -> 283.44 kr
Kungsleden  42.43 kr -> 43.40 kr

Jag tror inte att jag kommer kunna fortsätta att uppdatera mina stoplossar i detta tempo. Jag måste sätta någon form av gräns för hur stor uppgången måste vara för att jag ska uppdatera stop lossen.
Kanske minst 5% eller en gång per månad är vettigt. Annars får jag inte göra annat :)
Jag funderar och återkommer i ärendet!

TTFN
Markus

Blogged with the Flock Browser

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,

Kan du maila mig din adress till: Pia@tailsweep.com
det gäller annonsering på din blogg.

Vh.Pia