onsdag 25 november 2009

Exit: Industrivärden

Idag uppnådde mina aktier i Industrivärden den kurs på 83,66kr som triggar exitstrategin.
Efter en stark avslutning på dagen stängde Industrivärden på årshögsta 84,50kr.

Hittills har min stop loss släpat efter kursen på ett avstånd av 18,73kr men kommer nu krypa närmre och bara tolerera en nedgång på maximalt 9,36kr.
Totalt har jag 100 Industrivärden-aktier som säljs om kursen faller mer än 9,36kr.
Fortsätter kursen uppåt så är inte ens stjärnorna någon begränsning :)

I och med detta är det 3 av mina aktier som ligger i exit-strategi:
NCC sedan den 20:e augusti (på ett avstånd av 9,74kr)
Assa Abloy sedan den 5:e november (på ett avstånd av 11,03kr)

Jag hoppas att börsen fortsätter uppåt och att jag får äga dessa aktier länge till!

TTFN
Markus

Inga kommentarer: