lördag 7 november 2009

Fräschat till länklistan

Nu har jag sett över länklistan och tagit bort bloggar som inte längre är aktiva och lagt till de som jag själv tycker är absolut bäst.

När Onsdagsfonden slutade blogga lämnade han ett stort hål i ekonomi-bloggosfären; han fyllde en väldigt viktig roll för perspektivet Teknisk Analys. Nu har jag dock hittat en värdig ersättare i Winning Trading - han får en självklar plats på blogg listan.

Dessutom har jag nu (med en tår i ögat) plockat bort Frisk Ekonomi. Det är nog dags att sluta leva på hoppet att hon någonsin kommer tillbaka.

TTFN
Markus

6 kommentarer:

Tina /Frisk Ekonomi sa...

Vad rar du är - nu blev jag riktigt glad över att någon kommer ihåg mig! :-)

Kan dock berätta att jag kommer tillbaka, fast i en annan form. Har fått erbjudande om att bli ekonomikrönikör i tidningen Femina, så där kommer mina krönikor synas från januari. Är jätteglad över det! :-)

Kram på dig för att du skänkte mig en tanke!

Tina /Frisk Ekonomi sa...

Det är det förresten bara en förutom dig som vet än så länge, så nu fick du veta något som jag varit hyfsat tyst om än så länge! :-)

TGL sa...

Även jag har saknat Frisk Ekonomi. Kul att du, Tina, ska börja som ekonomikrönikör.

Tina /Frisk Ekonomi sa...

Tack så hemskt mycket - jag är mycket glad att vara lite ihågkommen. Jag vet ju att minnet brukar vara kort i cyberrymden så jag uppskattar verkligen era tankar. :-)

Bryggarn' sa...

Tina: Så glad jag blir att du fortfarande läser min gamla tråkiga blogg :)
Kommer dina alster att finnas på nätet så att man kan följa dem?
Kram tillbaka, hoppas allt är bra med dig!

//Markus

Tina / Frisk Ekonomi sa...

Du har väl ingen tråkig blogg! :-)

Hm, jag har faktiskt ingen aning men jag kan väl tro att de bara kommer finnas i tidningen. De har inte sagt något annat i alla fall så det är nog så det blir - du får tjuvkika om du är på biblioteket någon gång! ;-)

Tack; jag mår riktigt bra just nu och hoppas det håller i sig! :-)