torsdag 20 augusti 2009

Exit: NCC B

Efter gårdagens och dagens uppgångar har NCC nått upp till den exit-nivå som gäller för aktien.
NCC köptes in innan min strategi var klar så exit blev relaterad till den nivå som gällde på aktien samma dag som jag satte strategin i bruk och inte baserat på köptilfället som mina nyare innehav är.
Detta gäller ett par andra av mina innehav också, av samma anledning.
Vid det tillfället låg jag redan lite back i NCC vilket gör att jag inte riktigt är uppe vid Köpkurs + 2R ännu.

Ändringar på vägen blir ju aldrig perfekta.

Hur som. Tidigare stop loss följde kursen uppåt på ett avstånd 19,48kr, ny stop loss kommer sättas på 9,74kr från aktuell kurs. Nu är det bara att hoppas att NCC fortsätter visa styrka.

För mer om min stragegi se Placeringsstrategi, för mer om glidande stoploss se Glidandestop loss hos avanza

TTFN
Markus

Inga kommentarer: