måndag 12 januari 2009

Idag är det en stor dag!

Idag är första gången på över 16 år som det var mer än ett år sedan jag rökte för...

JAG HAR VARIT RÖKFRI 1 ÅR IDAG!!!

Det finns nästan inga gränser för hur stolt jag är över mig själv. Detta är en ofantlig bedrift!
Jag trodde faktiskt inte att jag någonsin skulle kunna sluta röka, men när jag väl hade bestämt mig så gick det förvånansvärt lätt.
Men trots att det gått ett helt år blir jag fortfarande röksugen ibland. Det är helt otroligt hur starkt det sitter.
Men, jag är RÖKFRI!!!

TTFN
Markus

10 kommentarer:

Thell sa...

Grattis! :)

nonhosonno sa...

Bra gjort!

Anonym sa...

Grattis!
Måste kännas riktig skönt att du har klarat dig utan cigg så här länge! Starkt jobbat, nu vill vi se ett sådant här inlägg varje år! :D

Anonym sa...

Gratulerar!

Hulda sa...

Ingen kan vara gladare än jag att du lyckats så här länge! Stort GRATTIS och "keep up the good work"!

Bamsekramar!

Anonym sa...

Grattis!

Bryggarn' sa...

Tack allihopa, det känns fantastiskt och jag är väldigt stolt över min bedrift!

Hulda: Speciellt tack till dig, jag saknar dig! Kram!

mydyingride sa...

Fantastiskt bra jobbat brorsan! :) Kram!

Anonym sa...

Grattis! har själv varit snusfri i ca 1 år och som du säger suget sitter i men det klarar vi eller hur!

minna sa...

grattis=)