fredag 25 april 2008

Borta...

Jag är borta på tjänsteresa hela helgen och är inte tillbaka hemma förrän på tisdag eftermiddag.
Tyvärr kommer jag ha begränsat med tid för att blogga under den tiden.

Har hunnit kika till aktierna som snabbast idag och börsen går ju galet bra :D
Äntligen ligger totalen av mitt aktieinnehav på plus (och över 2% plus t.o.m).
Sparandet för April ser ut att  bli riktigt bra när jag sneglar på lönespecifikationen...

Mycket spännande att skriva om när jag får tid, jag kanske lyckas stjäla lite tid under helgen för att knappra ihop något...
Hoppas det :)

Önska mig lycka till i helgen.
TTFN
Markus

Blogged with the Flock Browser

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till i helgen.+2% låter ju fantastiskt, snart är du mångmiljonär :-)

Bra blogg förresten, mycket läsvärd.

Mvh

tinajo sa...

Ha en trevlig helg - och jag ser fram emot att se vad det är för spännande du ska skriva om! :-)

Bryggarn' sa...

Finansgeniet: Tack :) Det tar nog några år till innan jag kan kalla mig månmiljonär, men tids nog så :)

Frisk ekonomi: Tack! Inlägget kommer nog från tåget hem på tisdag. Det går i ett med jobb här.