torsdag 3 april 2008

Dåligt uppdaterande på sistone...

Jag har kommit av mig lite i bloggandet.
Dels tycker jag inte att jag har så mycket vettigt att säga, ni andra säger alltid så bra saker. Dels så känner jag att kravet att leverera söta katter som har något med inlägget att göra varje gång gick lite över styr. Även om ett inlägg textmässigt har blivit bra har jag kunnat tycka att det suger bara för att jag inte hittade en tillräckligt passande kisse.
Så, här kommer ett kattfritt inlägg, och i framtiden är det inte säkert att katterna ens har något att göra med inlägget. Om det ens blir någon katt.
Det gör att det kommer gå lite snabbare att skriva inläggen och då blir det ju roligare.

Sådär. Nu har jag fått det ur mig.

TTFN
Markus

Blogged with the Flock Browser

14 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det gick verkligen över styr! Tack för ett inlägg utan katt! =)

Anonym sa...

hej!
varför måste det handla om katter?

Bryggarn' sa...

Det ska inte handla om katter. Det ska handla om privatekonomi(++).
Däremot hittade jag så mycket söta kattbilder på ett ställe att jag tänkte att jag skulle ha en katt till varje inlägg så att bloggen såg lite roligare ut.
Tyvärr gick det ju över styr :)

Gustav sa...

Bra att du också hatar katter. Bort med dem bara!

Det viktiga är inte att ha något vettigt att skriva. Det viktiga är att man försöker klaga så mycket man kan på oväsentligheter. Det är så världen går framåt.

Jag hade en gång en adress till en sida med gulliga djur men har tyvärr tappat bort den. Vet du vilken sida jag menar?

Anonym sa...

Katter är som små tigrar som förpestar världen, det förökar sig och sprider sin olycka omkring sig. Nu har jag klagat på oväsentligheter, Gustav. Går världen framåt nu? :-)

p.s katter är söta.

Gustav sa...

stormrik:

Eftersom katter inte är oväsentliga har du heller inte klagat på oväsentligheter. Ditt inlägg var däremot av sådan art att jag mycket väl kan tänka mig att klaga på det för att få världen att gå framåt...;)

Bryggarn' sa...

Katter är söta och mysiga!
Jag gillar katter, men jag orkar bara inte hitta en matchande katt till varje inlägg.

Gustav: Kan det varit cuteoverload du menade

Miss Millionairess sa...

Skont att bli av med katterna tycker jag...

Och jag alskar anda katter!

Gustav sa...

Cuteoverload var det ja. Tack!

mydyingride sa...

Haha! Vad rolig du är! Det går bra utan katt också. Jag förstår att du fick lägga ner en hel del tid för att hitta bilderna... Visst är de skojiga, men när man får tics och halsbränna går det bra att ta ett steg tillbaka. Väl kämpat broder!

Money Changer sa...

Haha. Sjukt med katterna:). Hoppas dom håller sig borta i framtiden också.

Money Changer sa...

Haha. Bort med skitkatterna bara!

Rakel G sa...

Nej! Fortsätt med katterna, jag gillar dom skarpt! Och det måste ju finnas massor av bilder...

tinajo sa...

Haha, ja tänk hur en liten, god idé kan mutera sig till ett monster..! ;-)

Nu råkar ju jag också gilla katter väldigt så jag lägger in en officiell protest gentemot de vanvördiga herrarna här... Vet hut på er..! ;-)

Trevlig helg Markus!