måndag 21 april 2008

Båten såld

Idag gick affären på båten igenom. Det var inget snack och inget sistaminuten-prutande. Han hämtade båten och betalade för sig.
Skönt.
Båtförsäljningen innebär 8.500 färska kronor rakt in i spardjungeln där de försvinner för alltid :)
Jag har inte bestämt mig ännu vilka aktier jag ska köpa för dem, men det blir nog åtminstone en från listan i förra inlägget.
Det kändes bra att kurserna sjönk lite idag och förhoppningsvis sjunker de lite till imorgon så att jag kan handla billiga kvalitetsaktier!

Idag ringde tandläkaren och berättade de hade fått ett återbud och frågade om jag kunde ta den tiden. 08.20 imorgon bitti bär det av, 560kr kommer det kosta. Totalt efter detta besök har tandvården kostat mig 2200kr i år. I maj har jag ytterligare en tid bokad, *pust o stånk*.

Ni får ha en riktigt trevlig kväll!
TTFN
Markus

Blogged with the Flock Browser

1 kommentar:

tinajo sa...

Det är dyrt med tandläkare men så BRA att du tar itu med det ändå - sparar många kronor i längden! :-)

Spännande med ditt kommande aktieinköp, du kan väl berätta vad du bestämde dig för sedan?! :-)