måndag 5 maj 2008

På plus - för i år

Äntligen har börsgudarna varit mig nådig och jag ligger på plus för i år.
Hela 0.26% plus för att vara exakt (med fredagens stängningskurser räknat)

Totalt ligger jag 4.03% back, men hoppas kunna återhämta detta inom en snar framtid.
Mycket av detta har jag Tele2 att tacka för som gått fantastiskt sedan jag köpte de aktierna.
Ja, sen är det ju mitt månatliga "snittande" i form av stort sparande som bidrar till att jämna ut kurvan kring 0-strecket.

Bilden nedan visar hur min portfölj utvecklat sig procentuellt sett sedan jag började spara i fonder och aktier.
Från fredagens datum och frammåt är det bara ett rakt streck för att tydliggöra hur det ligger till just nu.
Det vore kul att se den grafen passera 0-strecket i år :)

Photobucket

TTFN
Markus

P.s. Ni som överväger att köpa Nintendo Wii med Wii Fit: gör det! Jag har haft konstant träningsvärk sedan inköpet och jag tror allt att det kommer göra skillnad på kondition, rölighet, styrka och midjemått! Det ni! D.s.

Blogged with the Flock Browser

1 kommentar:

Anonym sa...

Wii fit är en underbar maskin. Helt klart mitt bästa impulsköp!