lördag 21 juni 2008

Time-out

Jag har varit borta ifrån bloggen ett par dagar nu.
Min förhoppning var att jag skulle kunna hålla bloggen aktivt levande även nu när det nalkas sommar, men jag inser att även jag får falla till föga och officiellt deklarera semster-mode för bloggen.
Jag kommer säkerligen lägga in några inlägg när andan faller på någon regnig kväll, men räkna inte med allt för frekvent uppdaterande.

Ha en fantastiskt sommar allihopa, det ska jag. Snart bär det av till Öland på camping och sedan flugfiske i Norrland.
Sköt om er!

TTFN
Markus

Blogged with the Flock Browser

6 kommentarer:

M. Carlsson sa...

Ha en skön sommar! Livet är ju mer än bloggande, eller hur? På återseende! :-)

Anonym sa...

Hoppas du får en riktigt skön sommar för det vet jag att jag ska ha!

mydyingride sa...

Ha en skön semester broder! :)

Anonym sa...

Ha det riktigt bra, ser fram mot din återkomst!

Anonym sa...

Ha det så trevligt i sommar! :)

Poor me sa...

Min blogg har befunnit sig i semester-mode ett bra tag nu... :) Men jag ska ta tag i den så fort jag kommer hem från den analkande resan till London. Ha en skön sommar!