söndag 3 februari 2008

Lilla företagsidén nr2

Igår drog jag och min fästmö igång en idé som vi ruvat på ett tag.
Min fästmö är nämligen väldigt duktig på att göra smycken och att skapa alla möjliga saker.
Så, hela dagen igår kodade jag på en webshop där hon kan sälja sakerna hon gör.
Jag hann en bra bit faktiskt. Det är mycket kvar att göra vad gäller layout, men funktionaliteten börjar likna något.
Som det ser ut nu bildar vi ett HB tillsammans.
Det här projektet är bra för det kostar inte så mycket att dra igång eller hålla vid liv och vi kommer lära oss väldigt mycket på det.

Håll tummarna :)

Blogged with Flock

3 kommentarer:

Miss Millionairess sa...

Vad spannande! Lycka till och lat oss veta hur det gar.

Poor me sa...

Låter som en bra idé! Lägg ut länken här sen så har du din första kund!

Bryggarn' sa...

Det kan du lita på att jag ska göra :)