onsdag 27 februari 2008

Så hände det tillslut! :)

Idag när jag kikade in på aktiespar så låg mina aktier 140kr (0.65%) plus!!! Mycket tack vare att H&M har gått upp ordentligt idag. (Skriver inte hur mycket ifall Diversifierad har H&M, vill ju inte sabba hans vita vecka).

Göttmos! (Som de säger i GBG)
Hoppas att det stänger på plus, så att jag kan plita in det på dagens kurser.
Nu är det "bara" fonderna samt tagna förluster kvar, sen är det plus för portföljen.

Kortis idag..
TTFN
Markus

Blogged with Flock

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe! Jag har inte H&M, du ser i min vänsterspalt exakt vad jag har. =) Jag var dock nära att köpa H&M för inte så länge sen men köpte RNB istället. Åtminstone fram tills jag slutade titta på börsen var det för övrigt ett bra val. ;)

Bryggarn' sa...

Aaah, jamendåså :)