söndag 10 februari 2008

Äntligen!

Nu kan jag äntligen berätta för världen!

Min fästmö och jag gifta oss den 16/8 i år!

Helt fantastiskt!

Vi har planerat det här några veckor, men jag ville inte skriva om det här förrän folk var ordentligt informerade :)
Det kommer bli ett mysbröllop med bara absolut närmaste släkten och vännerna, ca 50 pers.
Jag ser fram så mycket mot det här!

Idag ska vi åka till Västerås på bröllopsmässa och kika runt. Det ska bli riktigt mysigt. Kaffe i termos, limpmacka med stekt ägg. Kycklingsallad i matlådorna. Störthärligt!

Jag har läst halva aktiehanboken nu, hinner nog med resten idag på vägen till Västerås.

Ha en bra dag, för det ska sannerligen jag ha!

/Markus

Blogged with Flock

8 kommentarer:

Per Penning sa...

Grattis!
Det är juäätekul att gifta sig, kanske man skulle göra det fler gånger? ;)

Skämt åsido.. stort lycka till!

Miss Millionairess sa...

GrattiS!!

mydyingride sa...

Helt underbart! Jag är övertygad om att ni kommer att få det väldigt bra tillsammans, precis så där härligt kärleksfullt och inspirerande som du längtat efter.

Det blir mycket planering och så nu men det gillar ju ni, hihi. Det ska verkligen bli roligt att få följa under våren och sen vara med när ni blir man och hustru! Ni som redan är så fina tillsammans... Jättegrattis!!!

Anonym sa...

Hejsan!

Hittade just den här bloggen efter att Jakob skrev om att du omnämnt hans blogg. Såg att du omnämnt min också, tackar för det!

Tänkte passa på att kommentera fondinlägget också, men tänkte faktiskt göra det i min egen blogg. Det blev liksom så mycket... Titta in där om en stund så ska du få se!

Och till sist, stort grattis till giftemålet! Både roligt och ekonomiskt! =)

Admin sa...

Stort grattis! Vad roligt att läsa om en brudgum som inte svimmar av uttråkning när det pratas om bröllopsmässa också, min egen kära sambo brukade se ganska lidande ut när ämnet kom på tal.

Som tur är har det ändrats sen vi bestämde att vi ska åka bort och gifta oss bara vi, på en äventyrsresa. Men jag kan känna att det är lite tråkigt att inte få planera och koordinera allt för gästerna, planeringsfreak som jag är.

Anonym sa...

Grattis! Skojigt!

Bryggarn' sa...

Tack allihopa för era fina lyckönskningar!
Det ska bli helt fantastiskt!

Unknown sa...

Grattis!!!!!

/Jakob -hurjagblebrik.se