söndag 10 februari 2008

Straff för min impulshandel!

Jag skrev tidigare att jag borde straffas för mitt "trigger happy" köp- och säljfinger.

Marfina föreslog att straffet skulle vara att leva i slow motion 150 minuter.
Plupp tyckte att jag borde köpa något onödigt till min fästmö samt avstå från ett köp.

Även om lördagen gick i slow motion efter lite för mycket rödvin på fredagen så känner jag inte att jag riktigt har avtjänat mitt straff.

Jag berättade för min fästmö om Plupps förslag och hon tyckte givetvis att det var superbra.
I och med detta var det bestämt vilket straffet skulle vara...

Min fästmö är världens vackraste dygnet runt, året runt. Hon är vacker även när hon är bakismonster! Det onödiga hon ville ha var en ny rouge för 130kr. Det får gå som onödigt eftersom jag inte tycker att hon behöver något smink! Vacker utan spackel som någon sjöng för ett par år sedan :)

Så, nu blir det till Make up store och handla rouge :)

Ha det gott!

Blogged with Flock

Inga kommentarer: