fredag 15 februari 2008

Skönt!

Det var tur att jag inte paniksålde Simplicity Indien härom dagen.
Igår gick den upp 8.25%. Nu är jag "bara" 26% back på den.
Det var en bra dag igår på det stora hela. Alla fonderna gick uppåt medan aktierna stod i princip stilla.
Nu ligger jag faktiskt på plus med nästan 100kr under februari :)
Tyvärr blir väl idag inte någon vidare dag efter att börserna i USA backat kraftigt igår och Asien har följt efter.

Jag och min fästmö var häromdagen iväg och skulle verkställa min bestraffning, dessvärre hade Make up store stängt för renovering den här veckan. Vi får ta det nästa vecka helt enkelt. Men det var lite besvikelse.

Jag har börjat leta lite efter vilka aktier jag ska köpa på mig när lönen kommer.
Det kan vara så att min årsbonus också kommer på den här lönen och i så fall behöver jag 4-5 aktier att handla.
Blir till att plugga på ordentligt nu.

Ha en toppendag allihopa!
TTFN
Markus

Blogged with Flock

2 kommentarer:

Jörgen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jörgen sa...

Över 8% svängning på på en dag. Du är klart modigare än mig. :)

Får vi se bilder när du har sminket på dig sedan, för alla vet ju den riktiga anledning till att du köper det? ^^