tisdag 19 februari 2008

Så skönt att ha fel!

Jag skrev här att jag trodde att börsen skulle vara ganska sval igår iom att USAs börser hade stängt för presidents day.
Tänk så fel jag hade! OMXS30 ångade på med +2.5% igår utan att det egentligen fanns något nytt som stödde uppgången (jag har iaf inte hittat något).
Idag har Asiens börser gått väldigt fint och Stockholmsbörsen har precis öppnat med en liten dipp till -0.3% och sedan raskt upp till +0.2%
Om inte KPI-rapporten för januari 09.30 förstör festen så känns det som att det kan bli ytterligare en fin dag.

För tillfället sitter jag på tåget. Jag är på tjänsteresa och kommer vara borta tills på torsdag.
Jag tycker inte om att vara ute och resa, men har tyvärr inte något val.
Håll tummarna för mig i eftermiddag, då ska jag löneförhandla 2008 års lön. Jag hoppas på en rejäl ökning!

Blogged with Flock

Inga kommentarer: